Sok köze az ügyhöz nincs, azért megosztottam a kézbesítési problémák miatti levelezést is. Remélem ezután végre kiírják az első tárgyalást szeptember környékére.

Szegedi Városi Bíróság

10.P.20.579/2011


Tisztelt Bíróság!

A Bán Tamás (6724 Szeged, Csaplár Benedek u. 4.) és Bánné Lakatos Judit (6724 Szeged, Csaplár Benedek u. 4.) felperesek -az OTP Nyrt. (1051 Budapest, Nádor u. 16.) alperes ellen – kártérítés iránti folyamatban lévő perében a bíróság 2011. július 18. keltezésű, 2011. augusztus 4. kézbesített végzésében szereplő felhívásra -határidőn belül- az alábbiakat válaszolom:


A 2011. április 21. és a 2011. június 2. keltezésű levelekről 2011. június 29.-én délután szereztem tudomást egy „simán” feladott levélből és az iratokat 2011. június 30.-án reggel vettem át a Szegedi Városi Bíróság polgári irodájában, egyúttal kézzel írott kérvényt nyújtottam be a kézbesítési vélelem megdöntésére. A bírósági küldeményeket nem tudtam korábban átvenni, mert nem volt tudomásom azok létezéséről. A posta munkaidőben próbálja meg kézbesíteni a leveleket, így csak értesítő útján szerezhettem volna tudomást a küldeményekről, de ilyennel nem találkoztam a postaládában. Megkerestem a Szeged 1.-es posta panaszkezelését és szóban elhangzott véleményük alapján valószínűleg a hiányos címzés lehetett a probléma oka. A Csaplár Benedek u. 4-es szám, három különálló épületet is magában foglal, a postai dolgozóknak pedig nem feladatuk megkeresni, hogy melyik épületben található a címzett. Ez korábban nem okozott gondot, mert a közelmúltig egyetlen épület volt a 4. szám alatt. Csak mostanában adtak át két új épületet. A lakcímkártyám szerint nincs az épületnek külön jelölése és a homlokzaton sem található erre utalás. Szomszédok elmondása alapján a II. épületről van szó így a pontos cím:


6724 Szeged, Csaplár Benedek utca 4. szám II. épület I. emelet 16-os ajtó


A későbbi levélváltásokra vonatkozólag kérném, hogy az alábbi e-mail címre is küldjék meg a leveleket:

ban.tamas79@gmail.com


A Magyar Posta szóbeli tájékoztatása nem magyarázat arra, hogy miért „nem kereste” jelzéssel került vissza a küldemény. A kivizsgálás után írásban fognak választ adni részemre, amit továbbítani fogok a bíróságnak.


Melléklet:

F/10 - A Magyar Posta írásos megkeresése - másolat


Szeged, 2011. augusztus 8.

Szerző: bántom  2011.08.09. 14:56 Szólj hozzá!

Címkék: bíróság otp devizahitel chf beadvány pertársaság

A bejegyzés trackback címe:

https://otppertarsasag.blog.hu/api/trackback/id/tr393137104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása