Vegyes érzelmekkel értem haza a rendezvényről. Az biztos, hogy mindenki ott volt, aki "számít". A teljesség igénye nélkül: Kúria, MNB, PSZÁF, GVH, Ügyészség, Ügyvédi Kamara, Közjegyzői Kamara, Fogyaztóvédelem, valamint a civil érdekvédők, egyetemi tanárok, ügyvédek stb... Kb. 50fő. Minden adott volt, hogy érdemben átbeszélhessük az egyoldalú szerződésmódosítások jogát, szabályait, gyakorlatát.

A probléma csak annyi volt, hogy kevés erre néhány óra. Pláne, ha a résztvevők megdöbbentő arányú többsége, egész egyszerűen nem a témával kapcsolatban fejti ki véleményét. Abban bíztam, hogy a kiadott bő 20 oldalas munkaanyag ízekre lesz szedve, de ennek a közelébe sem jutottunk. 

Szervezetenként 10 percet kaptunk. A Hiteles Mozgalom részéről hárman voltunk, az fejenként 3,3perc. Nem valami sok. Számotam ezzel a lehetőséggel, így ezt kiküszöbölendő, 45 példányban kinyomtattam az előző bejegyzésben is megfogalmazott véleményemet és a konferencia elején szétosztottam. Remélem volt értelme. Egy hét múlva kiderül. Addigra elkészül az elemzés végleges változata.

Szerző: bántom  2012.11.26. 21:47 Szólj hozzá!

Címkék: bíróság bank hitel kamat bankszövetség tisztességtelen kúria

A bejegyzés trackback címe:

https://otppertarsasag.blog.hu/api/trackback/id/tr344927235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása