Nagyon fura dolgok történtek. A március 3. -án beadott keresetemre június 29.-én kapok egy levelet, miszerint elutasították az ügyet, mert a posta "nem kereste" jelzéssel visszaküldte a feladónak. A hiánypótlási felhívás és az elutasító végzés esetében feleségemmel kettőnknek, levelenként két alkalommal kellett volna, hogy a posta megpróbálja kézbesíteni a küldeményt. Ez 8db értesítést jelent. Hogyan lehetséges, hogy egyet sem kaptam meg? Tegnap meglepve olvasom, hogy a székesfehérvári kilakoltatás előzménye is hasonló postai anomália következménye. Én természetesen másnap 8 körül bementem személyesen átvenni a leveleket, kértem a kézbesítési vélelem megdöntését és öt napon belül pótoltam a hiányzó dokumentumokat.

A végzések:

 

Szerző: bántom  2011.07.06. 12:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otppertarsasag.blog.hu/api/trackback/id/tr933044135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása