Ha már az én ügyem ennyire lassan halad, gondoltam állást foglalok a Kásler Árpád – OTP per kimenetelével kapcsolatban. Sokaknak nem fog tetszeni a véleményem (nekem sem), de a mellébeszélésnek nincs értelme, az ítélet egy rakás szar. Amit megadott az Ítélőtábla az aprópénz, de így is rendes tőlük, mert ha én lettem volna a bíró, még ezt sem ítéltem volna meg.
Természetesen nem szeretném ledegradálni harcostársam teljesítményét. Irigység is csak minimális van bennem.
Az ítélet vitathatatlan érdeme, hogy foltot ejtett azon a feddhetetlenséget feltételező képen, ami a bankokkal kapcsolatban kialakult a társadalom, médiumok stb. részéről. Rést ütött a pajzson. Hitet adott sokaknak.

A hiba mégis máshol van, de ezt a korábbi bejegyzésekben már részletesen leírtam. Nagyon nem mindegy, hogy a havi 100eFt-os törlesztés 2-4eFt-tal csökken, vagy közel lefeleződik.  

Szerző: bántom  2012.06.11. 12:20 Szólj hozzá!

Címkék: bíróság otp kamat deviza chf pertársaság kásler kásler árpád

A bejegyzés trackback címe:

https://otppertarsasag.blog.hu/api/trackback/id/tr424579380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása